Uken som gikk

 

 

Ukas høydepunkt: 

Høydepunktet var “konklusjonstimen” på Ullevål etter all utredningen som har foregått de siste to månedene. De hadde kommet fram til at diagnosene mine var slik som psykologen min på DPS også kom fram til; emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og unnvikende personlighetsforstyrrelse. Derfor blir jeg tilbudt mentaliseringsterapi hos dem, men at det for tiden er noen på venteliste for terapien. Konklusjonen er at jeg begynner i terapi til høsten, og at jeg får oppfølging av psykologen min frem til da! Jeg ble egentlig ganske lettet over å høre det, med tanke på at jeg slipper å gå glipp av viktige timer grunnet reisingen som skjer fremover. 

 

 

Ukas opptur: 

Det ble bestemt at lillesøsteren min skal besøke meg fra slutten av juni til midten av juli! Vi har snakket om det en god stund, men denne uka bestilte vi flybilletter slik at vi har alt klart, og iallefall en ting ute av verden. Jeg er kjempehappy over at det skal skje fordi jeg da har enda en flott ting å se fram til! Vi har allerede avtalt ting vi skal gjøre, og vi gleder oss masse. Det er så mye de har her i Oslo som de ikke har i Harstad!

 

Haha, lillesøsteren min heter ikke “Idush”, det er bare et kallenavn… Men, se så mange ting jeg kan se frem til! I tillegg til at jeg skal til Alicante på onsdag, den nedtellinga ble det ikke plass til på screenshotten. Appen jeg bruker heter forresten Big Day Lite, men den er litt dårlig da. Man kan ikke ha flere enn fire nedtellinger med mindre man betaler, og det skjer ikke, sorry not sorry!

 

Ukas nedtur: 

Jeg har følt meg i ganske dritt form flere dager i denne uka. Blant annet hadde jeg som “mål” å møte opp på begge forelesningene vi hadde den uka her, mandag og tirsdag. Men selvfølgelig klarte jeg å forsove meg begge dagene, hvor typisk er ikke det? Heldigvis har jeg sånn høvelig klart å fikse døgnrytmen min, så jeg satser på at jeg våkner i tide i morgen! Til tross for at det ble litt sent i går, klarte jeg å komme meg opp klokken 9 i dag, så det er uten tvil litt bedring. 

 

Ukas anbefaling: 

Psykologen min gav meg i “hjemmelekse” å lytte til podcasten Noia som omhandler angst. Jeg har hørt på et par episoder, og vil gjerne anbefale den videre til dere! Jeg hører den på Spotify. Må bare si at dette er den aller første podcasten jeg hører på, og det virker som at “alle” hører på podcasts og har gjort det en stund.. 

 

Bildet er hentet fra Podtail.com, podcasten kan visstnok høres der også om man ikke har Spotify!

 

Ukas cravings: 

Den nye isteen som har blitt tatt inn i butikkene, nemlig Fuze Tea. Nå tok jeg meg selv fatt etter å ha hatt markedskommunikasjon, og skjønte at det var reklamer og merkevarebygging som har fristet meg til å ville kjøpe den. Jeg kjøpte ei flaske på fredag, men drakk den ikke da, ikke i går og heller ikke i dag. Har bestemt meg for å spare den til morgendagen når jeg både skal på forelesning og jobbe med gruppeeksamen sammen med gruppa på biblioteket! 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg