Tilbake i bobla

 

Nå er jeg tilbake fra vakre Spania, og det som møtte meg i Oslo var masse snø. Det var virkelig nedtur å pakke vekk joggeskoene, shortsen og solkremen for å begynne å bruke vinterskoene og parkasen igjen. Kontrasten er ganske stor! Tidligere i dag solte jeg meg, mens i kveld hutrer jeg så snart jeg ser ut vinduet. Jeg må innrømme at det kom et par tårer under flyturen, for det er nemlig lenge til neste gang jeg ser besteforeldrene mine, og jeg savner dem jo så fælt. Tiden har gått så utrolig fort mens jeg har vært på besøk hos dem, og det har vært over før vi har visst ordet av det. Vi har hatt det koselig sammen, og jeg har fått tatt det helt med ro! Det var akkurat det jeg trengte. 

Det var selvfølgelig veldig fint å komme hjem til Mathias igjen, men været og skolen som venter meg i morgen kunne jeg vært foruten! Jeg har hatt det kjempefint i Spania, og det var virkelig et flott sted. Håper jeg kan dra tilbake dit en dag! 

 

♥♥♥

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg