Home

 

Nååå er jeg trygt hjemme i Harstad for påsken. Det føles alltid så rart å komme hit igjen, men det er også veldig fint! Naturen er noe helt eget, og stillheten rundt huset er en stor kontrast fra storbyen jeg nå har vendt meg til å bo i. Jeg skal være her til neste fredag, så da har jeg heldigvis god tid til å få møtt familie og venner. Ser masse fram til denne uka her! I kveld skal jeg, mamma og søstrene mine ut å spise på den eneste kinesiske restauranten vi har her i Harstad. Det ser jeg fram til, for jeg er som vanlig veldig sulten! 

 

Til min store flaks fikk jeg hentemelding til denne genseren i morgest før jeg dro! Jeg har hatt lyst på den såå lenge, kanskje dere husker at jeg hadde et bilde av den på ønskeliste-innlegget jeg skrev for noen uker siden? 

 

Endelig har jeg favorittparfymen min igjen! Jeg la den igjen her i Harstad etter jeg var her i jula fordi det ble dårlig plass i kofferten. Den har jeg virkelig savnet altså! 

 

Essentials!! Bullet Journal og tusjer, PC og kamera. Jeg nekter å dra noen steder uten kameraet! 

 

Vi blogges vel snart igjen, men jeg kan dessverre ikke love innlegg hver dag mens jeg er her. Jeg håper dere alle får en fin påske enten planene deres er jobb, skole, reise eller å bare ta det helt med ro! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg