Den samme skrivepulten

 

Dag nummer to i Harstad er snart omme. I kveld har vi spist biffsnadder til middag, og det var veldig godt! Faktisk sitter jeg ved skrivepulten på det gamle rommet mitt som jeg hadde før jeg flyttet til Oslo. Det føles skikkelig rart ut! Jeg har så mange minner herfra. Som for eksempel da jeg og Mathias hadde store planer om å flytte til London for å studere, og jeg satt og øvde til en engelskprøve vi måtte ta for å komme inn. Eller da jeg satt her hver dag de siste månedene og så på Netflix-serier mens jeg spiste frokost. Det er merkelig at alt er så annerledes nå. Slike tanker gjør jeg meg ofte, og det er jo ganske spesielt å tenke på at det ikke er så lenge siden, men at det likevel er så fjernt. Jeg har jo et helt annerledes liv med en annen hverdag nå! 

 

 

Tidligere i dag var jeg en tur innom senteret med lillesøsteren min og shoppet litt, så derfor tenkte jeg å vise dere hva jeg har kjøpt. Jeg kjøpte en topp fra H&M, en singlet og en caps fra Bik Bok. De to sistnevnte er så klart i dirty pink, haha… 

 

Beklager, men bildene er ganske uklare. Jeg innså i ettertid at jeg kanskje skulle ha brukt portrettobjektivet, jaja… Dette er iallefal toppen fra H&M! Den kommer garantert til å bli brukt mye, fordi oransje også er en farge jeg er veldig glad i på klær. 

 

Her er singleten og capsen fra Bik Bok. Denne fargen thooough, jeg elsker den! 

 

Planene for resten av ferien i Harstad ble litt endret på, så i morgen drar jeg avgårde til moren min et par dager, for så å komme tilbake hit igjen frem til jeg drar hjem til Oslo. Nå skal jeg spise litt potetgull sammen med lillesøster før jeg legger meg. Er det lørdag, så er det lørdag! Takk Gud for at jeg har begynt å få en grei døgnrytme med tanke på at jeg allerede har begynt å bli trøtt. Ha en fin kveld videre! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg