Påskestemning

 

Denne søndagen har vært veldig fin. Dagen startet med at jeg og lillesøsteren min gikk ut på tur og satte oss ned ved ei fjære som har veldig bra utsikt. Vi spiste kvikk lunsj og drakk kakao og Capri Sonne, det var påskestemning altså! Jeg tror overhodet ikke jeg hadde fått noen påskestemning i Oslo, men det får jeg virkelig her i Harstad. Etter turen vår dro vi til mamma for å bli værende et par dager. Her er vi nå, og vi har det veldig bra! Vi har spist en god middag, bakt brownies, og spist nystekte boller til kveldsmat. 

 

 

Sjekk Marius-genseren bestemoren min har strikket til meg. Jeg elsker den! 

 

Det er veldig koselig å ha påskeferie her, og jeg kunne ikke sett for meg noe bedre akkurat nå! Jeg løser kryssord, driter litt for mye i skolearbeidet jeg bør gjøre, spiser masse god mat og tar det med ro. Helt perfekt! Bortsett fra at jeg savner Mathias da, haha… Jeg føler at det bare er jeg som er sånn, at jeg savner kjæresten min med en gang jeg drar bort. Men men, det er vel normalt for mange da. Men herregud, da blir det ekstra ille i sommer når vi skal være borte fra hverandre i nærmere tre uker. Jeg gruer meg allerede! 

 

5 kommentarer

Siste innlegg