Welcome april

 

April er her allerede! Tenk da, den fjerde måneden i 2018. I dag føler jeg overhodet ikke at det er søndag. Jeg, Mathias og tanten min dro til Frognerseteren og satte oss ved kafeen. Vi spiste skillingsboller, og jeg drakk hjemmelaget kakao ved siden av. Det var skikkelig godt! Jeg anbefaler å dra dit om du er i Oslo, huset er fra 1800-tallet og det er virkelig fint å komme seg litt unna byen. Trikketuren i seg selv er også fin, for man får sett både natur og flott utsikt over Oslo. 

 

 

Jeg har også vært nødt til å kjappe meg å lage april-spreaden i Bullet Journalen. Føler ærlig talt at jeg aldri blir fornøyd med sidene jeg lager, bortsett fra enkelte i desember. Da var jeg on fire! Men ellers? Nope. Dessuten begynner det å bli lite sider igjen av boka, så det er snart på tide å kjøpe en ny! Resten av kvelden har jeg ingen andre planer enn å prøve å få unnagjort litt skolearbeid. Jeg bør aller helst jobbe med øvingsoppgaver i Markedsrett og etikk, men det krever så utrolig mye tolking og konsentrasjon at jeg som oftest ikke orker mer etter å ha gjort en oppgave litt half-assed. Advokatyrket eller jobb som har med lov og rett å gjøre er iallefall ikke noe for meg! 

Og forresten, er det ikke herlig at det er helligdag i morgen også? Kanskje det er derfor jeg ikke har noe “søndagsfeeling” i dag. Det blir uansett veldig herlig med en ekstra fridag! 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg