Uken som gikk

 

Ukas høydepunkt:

Denne uka har det ikke skjedd særlig mye annet enn at jeg har jobbet en del med skolerelaterte ting. Derfor kan jeg si at ukas høydepunkt skjedde i dag. Jeg laget nemlig årets første smoothie bowl til frokost! Det var så herlig å spise det igjen, og jeg vet ikke om dere husker det, men jeg pleide ofte å lage smoothie bowls de første månedene etter vi flyttet til Oslo. Det dabbet en del av når det ble kaldt, for da fristet det ikke like mye å hive i seg iskald smoothie når jeg allerede var kald i kroppen.

Jeg kan gjenta oppskriften på hvordan jeg pleier å lage det: skogsbærsmoothie toppet med granola, kokos, honning og bananskiver. I dag ble det i tillegg kiwiskiver! Det går selvfølgelig fint an å bruke blåbær, jordbær eller hva du måtte ønske til å toppe med. Og ikke minst kan du velge mellom flere typer smoothie, men favoritten min er skogsbærsmoothie! 

 

 

Ukas cravings:

Hjemmelaget grønnsakssuppe!!! Jeg håper virkelig at vi kan skaffe en større kasserolle slik at vi kan lage ei skikkelig god suppe snart. 

 

Ukas nedtur:

Husker dere jeg sa at jeg skulle lage moussaka med aubergine og squash for et par dager siden? Om jeg husker rett, sa jeg også at jeg ikke var sikker på om jeg i det hele tatt likte aubergine og squash. Vel… 

 

 

 

Ukas opptur:

Som tidligere sagt, har det ikke skjedd stort denne uka. På torsdag hadde jeg og Mathias en koselig kveld der vi spiste enchiladas og så filmen Finding Dory, haha! Det vil jeg si er ukas opptur, for filmen likte vi begge godt også. 

 

Ukas sang: 

The Weeknd har sluppet ut et minialbum! Derfor har sangen “Call Out My Name” av han vært på repeat. 

 

 

Jeg håper dere alle har hatt ei fin helg! Fra i morgen av er det fullt kjør med skole og hardt arbeid igjen, wish me good luck.. 

 

8 kommentarer

Siste innlegg