My obsession with pigs

 

Ja, nå har blomsterpotta formet som en gris ankommet leiligheta! Som noen av dere vet ELSKER jeg griser og har veldig lyst på en gris som kjæledyr. Det vet jeg godt ikke kan skje for øyeblikket, så jeg får rett og slett klare meg med potta enn så lenge. 

Here it is! Jeg kjøpte den på Asos.com, link HER. Det følger forresten med en falsk plante, og foreløpig lar jeg den bare være der. 

 

 

Tilbake til min kjærlighet for griser: jeg har alltid syntes griser har vært kjempesøte, og da jeg fant ut at man kan ha minigriser som kjæledyr ble jeg superhappy! De er veldig smarte dyr. Jeg følger forresten aktivt med på enkelte minigriser på Instagram som for eksempel My Best Friend Hank. Han er så søøøt. Sjekk ut mybestfriendhank på Instagram! 

 

10 kommentarer

Siste innlegg