Dødt

 

I det siste føler jeg alt på “bloggfronten” har dabbet litt av den siste tiden. Kanskje ikke de største bloggerne, men på min egen front merker jeg at flere av “vennene” mine inne på blogg.no ikke blogger like mye som før, at lesertallet mitt har sunket veldig, i tillegg til at jeg ikke har noe som helst motivasjon til å blogge for tiden. Det står liksom bare litt stille, hva er greia? Er det fordi folk er mer ute nå som det begynner å bli vår for fullt? Er det fordi eksamenstidene nærmer seg med stormskritt? Er det fordi vi er litt slitne? 

Det er litt kjipt. Jeg føler det iallefall sånn selv! Jeg er sliten, jeg har mye å fokusere på når det kommer til studiene mine, og eksamenstiden min nærmer seg også fortere enn fy. Det er så klart oppskriften på å miste motivasjon, og når lesertallet mitt nærmest er på null hjelper det ikke på. Det er jo helt klart min egen feil, for jeg har vært ganske kjedelig i det siste, det kan jeg innrømme! What to do, what to do… 

 

 

Det er jo vår! Er det ikke da jeg skal være lykkelig og full av glede? Vi går mot lysere, varmere tider. Jeg tror det er det hersens eksamensstresset jeg føler på. Heldigvis er jeg snaaart ferdig med hjemmeeksamen i markedsrett og etikk, fy fader for en oppgave! Den har jeg mildt sagt slitt med altså. Den går ut på å løse en rettslig case der vi må vise selvstendighet i å finne rett lov, drøfte og løse det oppgaven spør om. Som jeg har sagt tidligere, juss er virkelig ikke min ting! Også er det jo så klart de fire “helvetteseksamenene” i mai da. De fire grunnene til at jeg går rundt som et angstvrak hele måneden. 

I kveld skal jeg iallefall slippe ut håret, for da skal jeg og Mathias på vors og raveparty sammen med noen fra klassen min. Det blir gøy! Det er studentbaren vår som arrangerer ravepartyet, og faktisk har jeg og M neonmaling liggende fra russetiden. Da blir det jo hakket billigere, hurra! Uansett, det blir fint med et avbrekk. Nå er det jo tross alt lenge siden jeg var ute! 

 

Jeg er forresten veldig glad for at håret mitt har vokst! Tror faktisk aldri jeg har hatt så langt hår som jeg har for øyeblikket. Målet er så klart litt lengre, men jeg er fornøyd! 

 

 

6 kommentarer
    1. føler veldig med deg! går flere dager uten at jeg har blogget, rett og slett fordi motivasjonen har plutselig gått ned.. litt rart at det starter nå mot sommertider, men trur de fleste (og bloggere) har mye annet å tenke på, eksamen og reise osv. håper det blir bedre!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg