Uken som gikk

 

Ukas høydepunkt:

Torsdagen var supergøy! Det var da vi skulle samles noen fra klassen for å ha vors og dra på raveparty. Det endte så klart opp med at vi ikke dro på raveparty, men heller ble værende på vorset. Jeg er glad i sosiale sammenkomster, og syntes det er så fint at noen orker å ta initiativet (det er ikke jeg selv så flink til). Det var uansett en koselig kveld der jeg ble bedre kjent med flere, og det er alltid hyggelig! 

 

Mathias tok bilder av meg ti minutter før vi skulle avgårde, jaja… Den bodyen jeg hadde på meg elsker jeg forresten! Jeg fikk den i bursdagsgave, og den er “utrolig nok” fra H&M. 

 

Ukas nedtur:

Jeg kommer ikke på noe “større” enn at vaskerommet her er ute av drift fordi det er noe feil med chip-systemet. Det fungerer jo sånn at man må booke en vaskemaskin for å få bruke den, og det går så klart ikke. Jeg gruer meg nesten litt til det er fiksa, da blir det kaos der inne! 

 

Ukas opptur:

Tro det eller ei, jeg er snart ferdig med min individuelle oppgave i Markedsrett og etikk, og den er straks klar til innlevering! Det har virkelig vært ukas opptur, for da har jeg kun skoleeksamenene igjen å øve til. 

 

Jeg la ut dette bildet på Instagram, men må bare legge det ut her på bloggen også. Jeg er så glad i utsikten fra leiligheta vår! 

 

Ukas cravings:

Indisk, som vanlig. Det får jeg heldigvis spise imorgen da! Jeg og ei venninne fra klassen skal først på kino, og deretter spise ute sammen. Vi har nemlig begge kjærester som ikke er like glade i indisk som det vi er, og det passer jo greit! 

 

Eller, jeg fikk jo på en måååte indisk denne uken da. Jeg laget denne kyllinggryta med peanøtt og kokosnøtt med ris og naanbrød. Det var veldig godt! 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg