Drittvaskeri

 

Det er ikke så mye å fortelle om dagene. Jeg var på skolen sammen med kollokviegruppe både i dag og i går for å jobbe med oppgaver i faget vi skal ha vår neste eksamen i. I morgen er det på’an igjen, og da skal vi jobbe med Forbrukeratferd i stedet for, det har nemlig litt mer “pugge-faktor” med teorier å lære seg utenat enn det Markedsrett-faget har! 

Ellers er fellesvaskeriet her vi bor i ustand igjen. Det har det vært i flere dager nå, og det ser ganske dårlig ut med tanke på at vi er tom for håndduker, og begynner å gå tom for undertøy. Noen andre i boligen måtte til og med droppe å dra på jobb fordi de ikke hadde ren uniform fordi vaskemaskinene hadde vært ute av stand såpass lenge! Da er det ganske ille altså. Jeg bare trygler og ber om at det snart er i orden igjen, men det kommer jo selvfølgelig til å være et fullstendig kaos og veldig vanskelig å få kapret en vaskemaskin med det første… 

 

 

Og gjett hva! I morgen skal vi endelig ha hjemmelaget grønnsakssuppe til middag! Aner dere hvor lenge jeg har gnålt og mast om den hersens suppa?! Haha, Mathias vet i alle fall.. Jeg har kjøpt inn grønnsaker, så jeg gleder meg skikkelig. Så gjenstår det bare at det blir vellykket, og at det smaker litt godt i det minste. Sunt er det uansett! Jeg skal bruke poteter, gulrøtter, stangselleri, løk, pastinakk, squash, grønnsaksbuljong og timian. Jeg er skikkelig stoked altså! 

Også har vi søkt om å få forlenget boligkontrakten ettersom den egentlig går ut 31. juli! Det hadde vært innmari kjipt om vi ikke fikk innvilget søknaden, og måtte ha flyttet ut i full fastverk. Vi får håpe på det beste! 

 

2 kommentarer
    1. Jeg ønsker deg masse lykke til med neste eksamen! Så håper jeg alt går i orden med forlenget bosted, ettersom det er stress å flytte sånn i full fart mens mye annet kanskje skjer også.. Jeg ønsker deg en fin kommende onsdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg