Mine bilder som aldri kom på bloggen

 

Mange andre bloggere har såkalte “bildene som aldri kom på bloggen”-innlegg. Og da tenkte jeg å slenge meg på trenden! Dessverre for dere (ikke for meg) har jeg sletta de typiske “stygge” bildene, og kun tatt vare på de brukbare. Jeg har likevel klart å diske opp med noen ganske fæle bilder til dere… Den som heter, den finner! 

 

 

Jeg ler meg ihjel av dette bildet her! Mathias slo/klorte(?) meg under øyet med et uhell, og jeg skulle sjekke om det ble noe merke med å ta opp frontkameraet på mobilen. Dere ser kanskje at jeg fikk et rødt merke under høyre øye? 

 

 

 

Hahaha HVORDAN?! Jeg ser ikke ut som meg selv i det hele tatt! Fint med små rester av vippeextensions ja… 

 

Dette er noe av det verste jeg har sett. 

 

 

 

 

Det var det… 

 

4 kommentarer

Siste innlegg