En perfekt lørdag

 

I dag er været strålende her i Oslo, 20 grader og alt. Og det tidlig i mai, hvem skulle trodd det? Iallefall ikke denne nordlendingen! Jeg og Mathias måtte så klart utnytte sola, så i dag gikk vi en lengre omvei til butikken der vi kjøpte inn jordbær og litt diverse andre matvarer. Da vi kom hjem laget vi belgiske vafler som vi spiste med is! Jeg fikk et belgisk vaffeljern hos tanten min, og det setter jeg såå stor pris på. Belgiske vafler er jo utrolig digg! 

 

Haha, fatene våre er kanskje ikke de beste til sånne her formål.. De passer litt bedre til middager og meksikansk mat! Og snakk om meksikansk mat, vi skal ha enchiladas i kveld. En skikkelig perfekt dag! 

 

Forresten hadde jeg mareritt i natt. Jeg drømte at jeg spontant (typ samme dagen) bestemte meg for å operere nesa, og det ble skikkelig mislykket fordi kirurgen ikke skjønte hva jeg ville ha, haha… Noe sånt kunne jeg aldri ha gjort spontant, jeg er så avhengig av å planlegge alt (i alle fall så seriøse ting)! Herregud, glad det bare var en drøm altså. Den dagen jeg gjør noe sånt vil jeg være 100% sikker på at jeg har god kjemi med kirurgen, og at hun/han vet nøyaktig hva jeg ønsker! Det er så viktig at de som driver med kirurgi er legit, så alle som tenker på å ta plastisk kirurgi, fillers eller hva som helst: ikke gjør det et sted bare fordi det er billig. Ta en titt på TV-programmet Botched, så skjønner dere hva jeg mener! Vit også at det å fikse på utseendet ikke fikser alt, det er veldig viktig. 

 

I ettermiddag gikk vi en tur lengre opp mot Torshov, og det var kjempefint! For en gangs skyld bar jeg kameraet rundt halsen og fikk knipset litt bilder. Jeg er veldig overlykkelig over at det begynner å bli skikkelig vår/sommer nå, og ikke minst for at det har blitt grønt ute! Da er det så mye finere. 

 

 

Det er på sånne her dager at jeg er veldig takknemlig for at vi flyttet til Oslo! Hver gang jeg tenker over det, er det ganske sykt at vi faktisk gjorde det, og at vi nå bor her. Det er noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre. Anyways så er dette den perfekte lørdagen! For meg går det helt fint å ikke dra ut, og jeg liker egentlig bedre å gjøre noe koselig hjemme eller sammen med andre. I kveld skal vi som sagt lage enchiladas, som noen av dere vet er favorittretten til både meg og M! Vi skal også se på Truls – Oppdrag Norge på TV2 Sumo. Jeg digger Truls Svendsen, han er så koselig og morsom! Jeg håper dere alle får en fin lørdag. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg