Jeg vant miljøvennlige tannbørster!

 

Hurraaa! Jeg ble den heldige vinneren av konkurransen til myonlinediaryy.blogg.no (link) der jeg vant miljøvennlige bambustannbørster fra Pussmedbambus. Det passet så bra at jeg vant, for jeg har jo akkurat gått over til bambustannbørster i stedet for å pusse tennene med plast! Jeg vant en pakke med fire tannbørster, og jeg har gledelig gitt fra meg en til Mathias slik at han kan begynne å bruke dem også. 

 

 

De kan kjøpes i firepakninger fra Pussmedbambus HER, og du kan velge mellom hard og myk børste. Jeg valgte myk! Dessverre har jeg enda ikke fått prøvd dem ettersom jeg vil “bruke opp” den jeg har fra før, sånn at jeg ikke kaster unødvendig mye 🙂 Har hørt at man bør bytte tannbørste hvert kvartal sånn ca. Det som er så flott med disse, er at de kommer i forskjellige farger, så da slipper man å ta feil tannbørste. Og best av alt – tenk så mye plast du reduserer ved å gå over til plastfrie tannbørster! Ettersom vi bytter tannbørste hvert kvartal, blir det i løpet av livet veldig mange tannbørster. Jeg heier på disse! 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg