Ting som er kjipt

 

 

👎🏻 Den perfekte dongerishortsen jeg kjøpte i fjor er til min store fortvilelse alt for liten nå. Mathias måtte hjelpe meg med å få den på, men det var utrolig ubehagelig å bruke den, så da ble den lagt innerst i skapet. Jeg nekter å kvitte meg med den ettersom den bare ble brukt et par ganger. En dag skal jeg kunne bruke den igjen! 

 

👎🏻 Gressallergien min er tilbake, så klart. Enten er nesa mi tett, eller rennende, det finnes ingen mellomting. Jeg glemte selvfølgelig å kjøpe allergi-nesespray i går, og i dag er jo alt stengt fordi det er helligdag. Typisk meg… 

Throwback til i fjor sommer, haha… Dette er noe av det verste jeg har opplevd med gressallergien min. Jeg fikk faktisk ikke puste om natta, og vi måtte dra hjem fra hytta til Mathias tidligere fordi jeg reagerte så sterkt. 

 

👎🏻 Jeg er overhodet ikke noe motivert til å øve til eksamen nå som været er så fint. Det er jo helt fantastisk at jeg i dag har hatt på meg kjole gjennom hele dagen! Men still… Det er jo utrolig kjipt å sitte “innesperret” på skolen for å fokusere på noe som er tungt og drittkjedelig, når man aller helst vil ut å nyte finværet. 

 

👎🏻 Snakk om eksamen, jeg og eksamensgruppa fikk karakteren tilbake på en gruppeeksamen. Resultatet ble C, og det hadde vi egentlig forventet ettersom vi måtte kutte så utrolig mye ned på teksten til slutt. Vi var skikkelig on fire helt til vi måtte fjerne masse tekst, da ble alt bare svakt fordi vi ikke fikk med alt vi syntes var viktig… Derfor er jeg litt skuffet over meg selv, fordi faget det gjelder er favorittfaget mitt. En C er jo overhodet ikke ille, men når jeg sikter mot toppen blir jeg jo helt ærlig litt skuffet over den karakteren (spesielt når jeg føler at jeg kan og liker faget såpass godt)! 

 

👎🏻 Nå om dagen er jeg også ganske sint. Jeg fant en meme i går som passer helt sykt bra til situasjonen nå, haha.. 

 

 

👎🏻 Bullet Journalen min er straks utskrevet, og mange av fargetusjene mine holder på å takke for seg. Det er så kjipt! Da må jeg både kjøpe ny BuJo og nye tusjer, og det kan bli dyrt.

 

👎🏻 Endometriosen plager meg også veldig mye for tiden, uten å gå særlig inn i detaljer. Jeg har i dag heldigvis tatt steget og bestilt min første legetime her i Oslo, og forhåpentligvis kan jeg bli henvist til noen jeg vet er flink på endometriose! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg