Resultatet etter fjerning av vippeextensions

 

I dag tok jeg steget og fikk fjernet vippeextensionsene mine. Det har vært fint så lenge det har vart! Jeg ble ærlig talt veldig sjokkert da jeg så meg selv i speilet etter timen, jeg følte meg så utrolig naken. Det var nesten som at jeg ikke hadde vipper i det hele og det store, haha… Jeg tror jeg må bruke litt tid på å venne meg til å ikke ha lange, svarte vipper til enhver tid lengre, jeg tok det jo litt for gitt. Det er nå kjipt at mascaraen jeg bestilte enda ikke har kommet, så da kan jeg ikke sminke meg med det første, og dèt er jo litt kjipt. Det var jo i hovedsak derfor jeg fjernet vippene, for å kunne sminke meg igjen! 

Mens jeg hadde vippene, følte jeg meg vel uten sminke, og brukte det så og si aldri. Nå er det derimot skikkelig uvant, for øynene og ansiktet ser helt annerledes ut, og jeg føler meg nå litt ukomfortabel. Men det kommer seg nok, jeg må som sagt bare venne meg til å ikke ha vippene der hele tiden! Jeg føler meg forresten ikke ukomfortabel med å gå uten sminke utenfor døren eller på skolen, det bryr jeg meg virkelig ikke om. Men på bilder derimot, da blir det litt verre! 

 

 

 

Jeg føler nesten at jeg ser ut som et barn?? Håper mascaraen min kommer asap. Det positive er i det minste at jeg kan gni meg så mye jeg vil i øynene!

Føler at jeg må slenge med et før-bilde sånn at dere forstår. På bildet under hadde jeg ingen sminke på, bare vippeextensions. 

 

 

Uansett, dagen kommer til å gå til pugging og hjemmelaget pizza. Helt greit, men herregud som jeg gleder meg til å bli ferdig med denne eksamenen her! Det er så mange unødvendige vanskelige ord og teorier, jeg blir gal!!! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg