Wonderful

 

Været har vært fantastisk de siste dagene. Det har vært 28 grader ute, det er jo som å være i syden! I går hadde jeg min andre eksamen, og etter min mening var den ganske jævlig. Jeg holdt på å begynne å gråte da jeg så spørsmålene, men jeg tror jeg klarte å hente meg inn. For første gang satt jeg nesten ut tiden, men jeg skrev bortimot 3000 ord. Gjett om jeg var lei av å trykke på tastaturet da jeg dro! 

I går laget jeg og Mathias taco for å feire at vi er ferdig med hver vår eksamen. Han har derimot en igjen, og jeg har to. Jaja, det var uansett herlig å gå ut fra eksamenlokalet! Forresten har vi begynt å spille Pokemon Go igjen, det er så nørd. Jeg føler meg skikkelig teit når jeg stopper opp midt i parken og stirrer på skjermen for å entusiastisk prøve å fange en Pokemon. 

 

 

Ellers har jeg det ikke så greit for tiden. Jeg er mye og ofte sint, og det er veldig stress. Når det skjer så mange ting rundt meg både på skolefronten og den private fronten, blir jeg gal. Det som frister aller aller mest akkurat nå, er å stikke av og isolere meg helt. Jeg har ikke lyst til å forholde meg til noe eller noen. Jeg vet jo at det ikke er sånn det funker, hvor skulle jeg liksom ha dratt? Uansett må jeg bare stå i det. Jeg har tross alt allerede masse studielån grunnet at jeg går på privat høyskole, så da er det jo bare å kjøre på når jeg faktisk betaler så store summer for å studere. 

Oppi alt prøver jeg uansett å nyte været. I går satt jeg ute i solsteiken i en og en halv time, og jeg ble ikke brun, bare rød med ekstra skille på den ene siden av kroppen fordi jeg en stund satt med høyresiden vendt mest mot sola, haha.. Så da satt jeg litt ekstra mye med venstresiden vendt mot solen i dag! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg