This is America

 

Gjett hvem som har blitt syk? Ja, meg. Er ikke det sykt typisk? Jeg er forkjølet, er veldig slapp, og har det jeg og Mathias kaller for “feberhud”. Nemlig at huden på hele kroppen er øm, og at det plutselig gjør vondt her og der, for eksempel at det stråler i en finger eller noe sånt. Det er dessverre utrolig mange ting som skjer framover. Men jaja, det passet egentlig best at jeg ble syk nå hvis jeg skulle ha fått velge, haha… Neste eksamen er ikke før torsdag, og i helga kommer storesøsteren min til Oslo, om to uker reiser vi til England osv osv. Greit å bare få det overstått! 

 

Dette bildet er ikke tatt i dag for å si det sånn. Dere skulle sett stilen min da jeg gikk ned på Joker for å kjøpe cola i ettermiddag; rosa bomberjakke, silkebukse med masse mønster og farger, band-tskjorte og blå sommersko med sitroner på.

 

Anyways, har dere fått med dere den nye sangen til Childish Gambino; This is America? Ikke minst musikkvideoen! Mange tenker kanskje at musikkvideoen er drøy og sjokkerende, men det er jo faktisk realiteten i Amerika. Når dere ser musikkvideoen, legg merke til hvordan dansingen “avleder” kaoset i bakgrunnen. Det er kanskje litt sånn det fungerer i virkeligheten også? 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg