Jeg lever, men bare litt

 

Jeg er dessverre fortsatt syk. I dag hadde jeg min tredje og nest siste eksamen, og den gikk faktisk rett til helvette, unnskyld språkbruket. Jeg oppdaget så klart da jeg ankom eksamenlokalet at jeg var helt uten stemme, og jeg fikk ikke ut en eneste lyd. Litt flaut i og med at eksamensvaktene spurte meg om både det ene og det andre. Uansett, jeg vet med sikkerhet at jeg svarte feil og bommet skikkelig på flere oppgaver fordi jeg ikke klarte å grave frem fasiten i minnet. Faktisk så håper jeg nesten litt at jeg stryker sånn at jeg må konte og ta den opp, da kan jeg i det minste få en sjanse til å gjøre det like bra som jeg håpet på. I dette faget ønsket jeg meg en B, men det blir det langt i fra. Og kjipt er det, for dette var jo favorittfaget mitt! Det er jo dette jeg ønsker å jobbe med i fremtiden. Jaja, nå orker jeg virkelig ikke å snakke mer om den eksamenen der! Den er over, enn så lenge i alle fall. 

Neste torsdag har jeg min aller siste eksamen for dette semesteret, og jeg kjenner at jeg er utrolig lei. Både fordi jeg har vært syk i noen dager, fordi jeg har pugget meg ihjel den siste tiden, og fordi jeg tok HPV-vaksine nummer to i dag. Heldigvis slipper jeg å pugge særlig mye i helgen, for da kommer nemlig storesøsteren min hit! Jeg gleder meg masse til å vise henne byen (ikke minst Grünerløkka) og finne på koselige ting sammen. Det er meldt utrolig bra vær, så det blir masse soling på takterrassen også! 

 

Dette bildet ble ikke tatt i dag, men jeg ser riktignok identisk ut akkurat nå. Samme antrekket, usminket, bleik og shitty hair bun.  

 

Været er helt utrolig i Oslo for tiden, det har vært sånn lenge nå også! Det gikk fra vinter til sommer på et blunk, og i dag har jeg solt meg på takterrassen sammen med Anja. Likevel har jeg ikke fått noe mer farge, jaja. Nå er jeg uansett sykt klar for helg! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg