Ikke klar til å dra

 

I morgen tidlig drar vi fra vakre Edinburgh. Jeg er fortsatt litt bitter over at vi ikke dro hit tidligere enn vi gjorde, for jeg skulle så gjerne ha hatt litt bedre tid her. Det er flere ting jeg skulle ønske jeg fikk gjort, men jeg er samtidig glad for at jeg ikke stresset meg gjennom alt. Dessverre har i tillegg M blitt syk, så det har ikke vært så morsomt for han å følge etter oss til enhver tid. Her kommer et lite bildedryss fra de siste to dagene! 

 

 

 

 

 

 

 

 

I kveld er i det minste målet å spise opp så mye godteri og mat som mulig slik at jeg slipper å ta alt med meg i kofferten eller å måtte kaste noe. Det blir rart, men også litt greit å komme hjem i morgen. Det skal bli godt å få vasket klær og pakket ut av kofferten! Kjenner jeg meg selv rett blir det gauling enten på flyet eller hjemme i leiligheta, sånn er det jo hver gang. Jeg er i alle fall takknemlig for alt vi har fått sett av både London og Edinburgh, og alt i alt har det vært en flott ferie. Vi blogges fra Oslo! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg