Min nye tatovering

 

 

I dag tok jeg en ny tatovering på armen hos Miriam Andrea som jobber på Attitude Tattoo Studio. Sjekk ut instagramen hennes HER. Gjett om jeg er fornøyd!!! Jeg har fulgt med på (og beundret) arbeidet hennes en god stund nå, og endelig var det min tur! Jeg valgte å tatovere blomster, for det er en av de flere tingene jeg syntes hun er utrolig flink på. Dessuten er blomster så vakre, at hvorfor ikke ha dem på kroppen hele tiden? Det er kanskje ikke noe alle vil skjønne seg på, men det er heldigvis min kropp og jeg som bestemmer over den! Uansett, her har dere bilder av resultatet: 

 

 

 

Haha, nå tenker jeg litt sånn “den blomsten nederst på armen min aint got shit on this”. Sjekk alle detaljene på denne nye liksom! Jeg anbefaler varmt Miriam som tatovør, og hun er utrolig flink! Jeg digger stilen hennes, og da er det bare perfect match. Vil uten tvil ta flere tatoveringer hos henne! Er det noe dere lurer på, er det bare å spørre i kommentarfeltet. 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg