Tilbake til det trygge

 

Oh hey, nå begynner det å bli noen dager siden sist jeg oppdaterte! Noen ganger vet jeg ikke helt om jeg trives best i Oslo eller i Harstad, men en ting er sikkert, og det er at jeg virkelig trengte å komme hjem nå! Med hjem så mener jeg så klart Harstad. Dette vil alltid være hjemmet mitt, til tross for at jeg bor i Oslo per dags dato. Det er så fint å ha et barndomssted å komme til, der jeg er godt kjent, der “alle kjenner alle”, og der familien er i nærheten hele tiden. Jeg trives riktignok godt i Oslo, og jeg tror vi gjorde det rette valget av by å studere i! Det er likevel greit å ha et roligere og mindre sted å reise til i feriene. Selv om det er skikkelig dritt vær her i Nord-Norge, var det også litt herlig å slippe å koke ihjel hvor enn jeg befant meg. Det var nemlig rundt 30 grader i Oslo før vi dro! 

Jeg er så glad for at bosituasjonen er som den er, for jeg liker meg veldig godt i Oslo, og det føles bra å dra til hjembyen min i feriene. Jeg tror jeg har fått et bedre forhold til Harstad etter at jeg flyttet vekk herfra! Jeg trengte nok å flytte herfra, få litt andre omgivelser, for så å kunne savne byen og lengte tilbake. Grunnen til at jeg ikke har hatt PCen foran meg på flere dager, er at jeg alltid har hatt noe å gjøre, og alltid har hatt noen å være sammen med. Det er helt greit, for jeg har likevel klart å slappe av!

 

 

Ettersom jeg ikke har hatt PCen tilgjengelig, har jeg selvfølgelig heller ikke brukt kameraet, lol. Da får dere en throwback til sist jeg var i Harstad, altså i påsken! Er det noe jeg kommer til å savne med Oslo, er det Espresso House, Diamond Indian Cuisine og SmoothieXchange!! Før jeg og lillesøsteren min dro hit, var vi innom SmoothieXchange tre dager på rad, haha… 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg