Vakre nord

 

 

Harstad-dagene flyr avgårde. Det er litt over to uker igjen av oppholdet her, og dagene er fine. Til tross for at været fortsatt er dritt, så koser jeg meg mye her! Som tidligere sagt, møter jeg familie og venner nesten hele tiden, så jeg har nok å henge fingrene i. Jeg går mange flotte turer, spiser gode middager, har mange fine samtaler og har det gøy! I dag bestilte faktisk jeg og Mathias en tur med Kielferga for senere i sommer, da får vi oss en liten harrytur der vi kan skjemme oss litt bort og bruke tid på hverandre. En ekstra miniferie før skolen starter slår ikke feil! 

 

 

 

 

Nordnorsk sommer er så fint, men det hadde jo helt klart vært bedre dersom jeg slapp å måtte velge mellom vinterjakke og ullgenser… Jaja, jeg kan trøste meg med at jeg har fått flere uker med godt vær i Oslo tidligere i sommer! Naturen i nord er bare vakker, så jeg får nyte det mens jeg kan. I kveld skal jeg og lillesøsteren min gå “Pokemon Go-ruta” vår i nærområdet, akkurat som vi pleide å gjøre i fjor sommer. Det er både gøy å spille, og veldig fint å komme seg utenfor døren! Sommerferie i Harstad har virkelig sin sjarm, det er sikkert. 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg