Happy birthday M!

 

 

I dag fyller Mathias 21 år! Det er under en time igjen av bursdagen, og dagen har gått til å være litt dårlig og slapp etter gårdagens feiring, mange episoder av 13 reasons why, middag på kinarestauranten sammen med familie, utsetting av flybilletter til Oslo (!!!) og enda mer avslapning. Til tross for at vi ikke var i seng før klokken fem i morgest, klarte vi utrolig nok å stå opp i elleve-tiden i dag. Nå står enchiladas på menyen, vår all time favorite matrett. Har man bursdag, så har man bursdag! 

Jeg håper M har koset seg masse både i dag og i går, det har i alle fall jeg gjort! Gaven fra meg ble ei t-skjorte, en tur med Kiel-båten og en konsertbillett til senere i år. Til bursdagen hans i fjor spleiset jeg og bestekompisen hans på et sverd (Anduril fra Ringenes Herre for å være presis), så jeg tror ikke noe kommer til å toppe den gaven, men han ble kjempeglad uansett. Vi gleder oss masse til Kielturen og konserten! 

 

 

Gratulerer med dagen min kjære samboer og kjæreste, ilu ♥ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg