Bare noen dager til

 

 

Jeg og M har skaffet oss nye flybilletter til Oslo. Egentlig skulle vi ha reist hjem i morgen tidlig, men det blir det altså ikke noe av (og takk gud for det). Vi reiser i stedet torsdag i neste uke, så jeg har heldigvis 9 dager igjen! Jeg skal nyte dem så mye jeg klarer, og jeg er glad vi utsatte hjemreisen. Forhåpentligvis blir jeg kanskje litt lei av Harstad innen vi skal dra tilbake, haha.. Tiden før vi utsatte reisen var virkelig fæl, og jeg gråt hver eneste dag fordi jeg grudde meg sånn til å dra fra familien. Jeg følte nesten at jeg var i en dyp sorg, rart, men sånn er jeg jo. 

Planene for disse ni dagene er å gå til Keipen, klippe og farge håret (jeg fikk selvfølgelig noen brune “helligdager” da jeg farget håret rødt for bare litt siden), se Mamma Mia 2 på kino, lage enchiladas, og henge enda mer med familien min. I dag har jeg vært på kjøpesenteret sammen med lillesøsteren min, og i kveld skal jeg i familieselskap. 

 

 

Ja, håret mitt trenger virkelig en liten stuss! Tuppene er ganske stygge akkurat nå, så jeg ser fram til å slutte å tro at jeg har fæle, slitte syntetiske extensions i håret hver gang jeg går forbi et speil. Ellers håper jeg så klart på hakket bedre vær her i nord, men jeg klarer meg jo egentlig fint sånn som det er nå. 15 grader og overskyet er ikke den verst tenkelige sommeren. Får vi ikke noe sommer her, så får vi sikkert litt sommervær i Oslo uansett! 

Uansett, jeg skal prøve å nyte den siste tiden så mye som mulig, og derfor blir det dessverre ikke mye blogging herfra. Jeg prøver alltid mitt beste, men jeg lover som sagt mye bedre blogging fra Oslo!! Ha en fin dag videre. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg