Blaafarveværket

 

I dag var jeg på Blaafarveværket sammen med tanten min. Jeg var der faktisk for 10 år siden da jeg og familien bodde på Modum i noen måneder! Derfor var det veldig koselig og nostalgisk å komme tilbake, også er jo så klart plassen vakker. Vi spiste vafler og spaserte litt rundt, og ikke minst så vi på utvalget i butikkene. Som vanlig glemte jeg å ta med kamera (er det mulig?), så det ble noen bilder med mobilen i stedet. 

 

 

For en stund siden, skrev jeg et innlegg om ting jeg setter pris på fra barndommen, der jeg blant annet la ut bildet under som er av meg, søstrene mine og mamma. Dere ser vel at det er samme bygg som på bildet over? Så sykt rart, haha! 

 

 

Etter turen til Blaafarveværket spiste vi pizza på Egon her i Oslo, og det var godt! I kveld skal jeg og M gå en “poke-tur” som vi sier, haha. Pokemon Go altså… Ellers skal vi pakke litt til turen med Kiel-båten i morgen! Det blir dessverre ingen blogging før onsdag, så jeg håper dere får noen fine dager framover. Jeg skal i alle fall prøve å kose meg på miniferien, snart begynner tross alt studenthverdagen igjen! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg