Golden hour

 

Jeg, Abella og flere fotointeresserte var på søndag en tur rundt Oslo sentrum i den såkalte “golden hour” og fotograferte. Det var solnedgang, og da blir lyset og fargene så utrolig pene! Jeg fikk øvd meg på portrettfoto og innstillinger, og det ble faktisk ganske bra. Jeg så for meg at jeg kun kom til å få overeksponerte bilder, og kanskje få tre OK bilder av hundre stykker. Men det viste seg til å bli bedre enn jeg trodde!

 

 

Fine Abella ♥ Følg henne på instagram, hun heter @abellahong

 

Fra nå av skal jeg prøve å få til flere portrettbilder i solnedgang, for det blir så vakker stemning i bildene! Og tenk dere på høsten da, når alle fargene er varme og solnedgangen gjør fargene enda varmere. Det blir såå kult! Jeg gleder meg til det. Det nye headerbildet mitt på bloggen er forresten også fra denne shooten, og jeg elsker det bildet! Selv om jeg ser litt deppa ut, haha. 

 

8 kommentarer

Siste innlegg