Uken som gikk – metalkonsert, trening, reise ++

 

Ukas høydepunkt: På mandag var jeg og Mathias på Northlane-konsert! De var kjempeflinke live, og det var min aller første metalkonsert. Jeg kjente nesten at jeg ville gråte når de spilte favorittsangene mine, for jeg har hørt så mye på dem både når jeg har hatt det bra og vanskelig gjennom de siste årene. Da blir det litt følelser altså, spesielt etter å ha fått litt innabords, haha.. 

Og sjekk, jeg og M tok en selfie sammen med gitaristen Josh Smith i bandet! 

 

Et mørkt og litt kleint bilde, jaja! 

 

 

Ukas oppturAt jeg har begynt å komme meg i aktivitet! Det har både blitt yoga og joggeturer denne uka, og det føles veldig bra. Det er så bra for kropp og sjel å trene! I dag meldte jeg og Mathias oss inn på Fresh Fitness! Haha, da ble det altså ikke noe av at jeg skulle “se det an om en måneds tid”, som jeg sa i forrige innlegg. Kanskje det beste bare er å hoppe i det, og i morgen skal vi ha vår første økt på treningsstudioet! 

 

 

 

Ukas nedtur: Jeg har vært ganske irritabel denne uka, med unntak av et par dager så klart. Det er slitsomt, og selvfølgelig ikke en god følelse å være sint. Takk gud for at terapien starter nå! 

 

Ukas innkjøp: Ja, det var ikke lenge jeg klarte å være i Oslo før jeg desperat ville hjem til Harstad igjen, haha… Det vil altså si at jeg i går med hjelp av mamsen kjøpte flybilletter slik at jeg drar en tur til nord i midten av september. Herregud som jeg gleder meg! Høsten i Nord-Norge er så fin, og jeg er heldig som får oppleve den i år også. Slenger med en throwback til i fjor da jeg klarte å snike inn en Harstad-tur på høsten til tross for at jeg egentlig skulle vente til jul. 

 

 

Denne uka har vært fin. Jeg har spist gode middager, sett masse The Office med kjæresten, cravet (og drukket) heeerlige smoothies fra SmoothieXchange, besøkt tanten min, hatt min første terapitime, sendt inn søknad om ekstra stipend, og fått kjøpt alle pensumbøkene jeg trenger! Ting har blitt gjort, og jeg har mange fine gleder i hverdagen. Alt i alt har jeg hatt ei bra uke, og jeg gleder meg til den neste! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg