Something new

 

Endelig har jeg lyseblå jeans! Da jeg i februar kjøpte et par fra Weekday, merket jeg etterhvert at de hadde en skikkelig fæl lukt som ikke gikk bort i vask uansett hvor mange ganger jeg prøvde å vaske den. Den endte så klart opp hos H&M der man kan levere inn alle mulige slags tekstiler! But you heard me right, nå har jeg endelig fått kloa i nye jeans, og disse var faktisk enda finere enn de forrige. Jeg kjøpte buksa på Zara, og jeg digger virkelig buksene de har! Perfekt lengde for meg som er lav og har korte bein, og de sitter ikke minst som et skudd. I tillegg til at prisen er overkommelig, og vel så det. Jeg betalte kun 299,- for denne her! 

 

 

 

Ikke nok med det, har jeg lenge hatt lyst på ei slengbukse med striper. Det fant jeg nemlig også på Zara! Den er kjempebehagelig, og ser fin ut. Ikke bare kan jeg bruke den når jeg skal pynte meg, men også når jeg vil ta det med ro hjemme. Og det til prisen av 249,-, det var virkelig et kupp! Zara, I love you ♥ 

 

 

Kjipt at bildene ble så mørke, det er jo vanligvis sånt man legger bedre merke til når de er oppblåst på en større skjerm. På kameraskjermen så det liksom ikke såå mørkt ut. Jaja, da har jeg lært! Jeg har forresten et ganske jævlig munnsår, og det verker hele tiden. Det er så typisk at det skjer nå når jeg har lyst til å bruke leppestift. Det er jo ikke vits å ha masse leppestifter når de ikke blir tatt i bruk! Jeg håper at det ved et mirakel er borte i morgen, for da skal jeg i bursdag. I kveld skal jeg til Anja, og vi skal lage middag sammen. En perfekt fredag! 

 

4 kommentarer
    1. EvaMartina: Takk! Huff, det er så irriterende. Den jeg hadde lukta så ille at jeg ikke klarte å bruke den, for både jeg og andre kjente den heele tiden :((

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg