I’m back!

 

Da var jeg i Harstad igjen! Jeg kom hit i går, og er nok en gang såå takknemlig for at jeg får en liten nordnorsk høstferie. Høsten her er bare vakker! Det har vært skikkelig dårlig blogging fra meg i det siste, og det kommer vel ikke som en overraskelse. Det er bare rett og slett skikkelig mye som foregår for tiden, både skole, eksamener og terapi. Også er jeg jo her på ferie nå! Selv om jeg likevel er nødt til å jobbe med eksamen mens jeg er her. 

Siden jeg kom hit i går har jeg vært på shopping med søstrene mine og mamma, drukket frappe på den nye Waynes Coffee sammen med Lisa, spist middag hos besteforeldrene mine, og tatt det med ro. Det er ikke mange dagene jeg er her, og på mandag morgen drar jeg allerede tilbake til Oslo. Noe lengre ferie kan jeg dessverre ikke ha midt i skole- og terapiperioden. Derfor skal jeg bare prøve å utnytte (og ikke minst nyte) tiden så godt jeg klarer!  

 

Leppene mine er ekstremt tørre og såre for tiden, det kommer vel med høsten tenker jeg. I tillegg til favorittgenseren, hehe.. 

 

 

Forresten, jeg hater å være “en av de der” som maser på alle og enhver om sånne her ting, men nå har jeg og eksamengruppa utarbeidet en anonym spørreundersøkelse vi ønsker at så mange som mulig skal svare på. Jeg hadde satt veldig stor pris på om dere tok dere et minutt til å svare på undersøkelsen HER! Estimert tid det tar å utføre den er faktisk kun et minutt, og det vil være til stor hjelp for gruppa ♥ 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg