Saturday night

 

Dette er en lørdag jeg liker godt! Dagen startet rolig med en dusj og brødskive med eggerøre til frokost. Etter det ble det en tur på cafè med søstrene og tantebarna mine, en tur på et kjøpesenter og en møbelbutikk. Jeg endte opp med å kjøpe folieballonger til bursdagen min (som riktignok ikke er før i november) og en keramikkvase i babyrosa på salg! Til middag ble det enchiladas, så klart. I kveld har jeg og lillesøsteren min hatt mange samtaler, og nå følger vi med på Skal vi danse på TVen! Herregud, jeg kunne aldri ha vært med i det programmet der, jeg er altfor nervevrak! Skjønner ikke at deltakerne ikke svimer av, haha. Det er likevel gøy å se på, og foreløpig stemmer jeg på Sophie Elise og Dorthe! 

 

Høst ♥ ♥ ♥

 

Jeg syntes det er helt greit å ha rolige helger, ikke minst å slippe å være dårlig eller i redusert form på søndager! I morgen er planene å være sammen med familien min ettersom jeg reiser tilbake til Oslo på mandag. Det jeg liker med de mindre feriene i Harstad, er at jeg ikke gjør meg vant til å være her, og dermed blir det ikke like trist å dra tilbake. Jeg hadde det jo derimot kjempetøft i sommer da vi var her i over en måned, og utsatte til og med returreisen med over ei uke fordi jeg var så lei meg og ikke ville dra hjem til Oslo. Jeg gleder meg likevel masse til julen, da skal jeg være her i tre hele uker! Det er alltid så rart å tenke på at “neste gang jeg er i Harstad er det jul, og masse snø ute”, eller “neste gang jeg er i Harstad, er det sommer og varmt”. Det er spesielt å besøke hjembyen min så sjeldent når jeg var vant til å være her til enhver tid før. Som jeg har sagt før, så håper jeg at jeg kan flytte tilbake hit en dag! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg