Same old same old

 

Og dermed har hverdagen startet igjen etter den lille høstferien jeg valgte å ta (men som jeg egentlig ikke burde ha tatt). Dette semesteret er det skole fem ganger i uka i stedet for fire, rett og slett fordi det er seminarer i bedriftsøkonomi i tillegg til forelesninger. Og det er jeg helt nødt til å delta på, for det faget sliter jeg virkelig i! Også er det jo terapien ved siden av da. I går var det gruppeterapi, og etter det var det forelesning i bedriftsøkonomi. “Skyt meg”, tenkte jeg mens jeg satt i forelesningssalen. Da var jeg skikkelig sliten. Gruppeterapi på 1,5 time og et skikkelig vrient fag etterpå tar virkelig på! 

I dag har jeg jobbet med bedriftsøkonomi fram til det var seminar i samme fag til halv 9 i kveld. Jeg er altså dritt lei av det faget nå! I kveld blir det trening, og jeg skjønner ikke engang at jeg orker. Med andre ord går dagene som før, forelesninger på forelesninger, terapitimer på terapitimer, hele tiden. Det er til å spy av i lengden, men det får bare funke. Jeg må jo komme meg gjennom det på en eller annen måte! Akkurat nå er jeg så ekstremt takknemlig for at jeg ikke jobber i tillegg at dere aner ikke. Ikke misforstå meg, jeg skulle jo virkelig ønske at jeg kunne ha jobbet. Likevel vet jeg at jeg kanskje ikke hadde holdt ut i en jobb nå med tanke på den psykiske helsa, den må fikses aller først! Heldigvis er jeg på saken, men dessverre fikk jeg vite at jeg mest sannsynlig etter nyttår må i en ny runde med gruppeterapi.. Vi får se hvordan støytene er da, forhåpentligvis klarer jeg en jobb ved siden av! 

 

 

Herregud, nå er det på tide å ha en egen klagekategori på bloggen, så ille har jeg altså blitt. Men hva ellers skal jeg blogge om liksom? Neida, jeg prøver mitt beste, selv om jeg kanskje kan bli litt flinkere til å ikke være så negativ hele tiden! Men visste dere at hjernen vår faktisk liker å skape problemer og tenke negativt? Det ligger i instinktet vårt. Vi må jo beskytte oss mot farer og sånt. Uansett, man klarer vel det meste med litt viljestyrke. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg