Evening walk

 

 

Dagen har gått som følger: terapi, egenstudier, frossenpizza til middag, kveldstur, yogaøkt og farging av ettervekst. Det begynner å bli kaldere i Oslo nå, og jeg syntes både det er greit og kjipt. Personlig digger jeg høsten og klærne jeg får bruke i denne perioden, nå er jeg nemlig lei av sommerklær. Det er derimot litt kjipern at jeg ikke finner skjerfet jeg kjøpte i fjor høst, jeg har virkelig bruk for det nå. Jeg hørte forresten rykter om at det har snødd i Harstad i dag, fy fader sier jeg bare! Det har jo så vidt vært høst der, så jeg har det jo veldig greit her sånn sett. Klage over været trenger jeg iallefall ikke å gjøre!

Jeg prøver virkelig å nyte høsten, for jeg eeelsker den! Det er så absolutt min favorittårstid. Sommer er så klart digg, men så varmt som det har vært i år er egentlig uutholdbart for min del. Jeg er ganske sensitiv mot varme, så nå er det godt med litt skarpere luft! Vinteren og minusgradene kunne jeg virkelig vært foruten da, det kjenner jeg at jeg gruer meg til. Bare det å være utenfor døren syntes jeg er forferdelig, haha.. Jeg tenker da selvfølgelig tilbake på den såkalte Sibir-kulden vi hadde i vinter, jeg holdt meg mye inne da! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg