Uken som gikk – Skjelvet, mislykket tur ++

 

Ukas høydepunkt: Jeg, M og tanten min hadde det veldig fint sammen i går! Vi spiste hjemmelaget pizza til middag og dro deretter på kino for å se Skjelvet. Jeg har hatt lyst til å se den ganske lenge, særlig etter jeg fikk vite at en av foreleserne mine er med i filmen (han spiller foreleser der også)! Filmen var etter min mening veldig bra, og syyykt spennende og intens. Jeg anstrengte meg skikkelig masse, akkurat som jeg gjorde under Bølgen også! 

 

Bildet er hentet fra Kinomagasinet.no.

 

Ukas nedtur: Jeg blir bare blakkere og blakkere. Det føles kjipt hver gang jeg må låne penger fra sparekontoen min, for så å betale det tilbake neste måned, og likevel ende opp med å ta derfra igjen mot slutten. Jeg håper virkelig at jeg får innvilget ekstrastipendet før neste utbetaling, det hadde hjulpet veldig mye! Annet enn det var det skikkelig nedtur at jeg og M måtte snu da vi var på vei opp til Ullevålseter i dag, nemlig fordi gnagsåret meldte seg for fullt. Jeg hadde hverken med plaster eller noe annet å stappe imellom, så da var det bare å gi opp og gå strake veien tilbake til t-banen igjen. De skoene skal jeg kvitte meg med asap! 

 

Det positive er i det minste at vi fikk oss en gåtur uansett, og i veldig fine omgivelser ikke minst! Sognsvann er til å anbefale. 

 

Ukas opptur: Under den individuelle terapitimen jeg hadde denne uka, bestemte vi oss for å endre på de faste dagene vi møtes slik at det skal passe bedre for meg med tanke på skolen. Det er bare så fint å ha sånt ute av verden så jeg slipper å bekymre meg eller stresse med tilrettelegging! Fra nå av har jeg individuell terapi hver torsdag, da har jeg ikke seminar i bedriftsøkonomi før halv 6 på ettermiddagen, så det passer jo perfekt. 

 

Jeg beklager virkelig for min mangel på evne til å ta nye bilder. Nok en gang får dere servert et bilde fra da jeg var i Harstad for litt siden.. Jeg LOVER å bli flinkere! Da håper jeg så klart også at Mytrendyphone får fingeren ut og sender meg et nytt batteri til digitalkameraet i erstatning.. 

 

Ukas cravings: SJOKOLADE!!! Og gjett hvem vi hadde som gjesteforeleser på fredag? Nemlig en som jobber med markedsføring i Orkla Snacks! Og vet dere hva han hadde med seg til alle elevene? MASSE sjokolade. Jeg var i himmelen, og spiste sikkert en halv storplate på rappen, men etter det var jeg så klart litt uvel… Still worth it! 

 

Denne uka var litt lik den forrige – stress! Den kommende blir også litt hektisk da jeg både har mange hjemmeeksamener, forelesninger og i tillegg får besøk av familie fra Harstad. Jeg gleder meg masse til de kommer, og jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke hadde alt det hersens skolearbeidet akkurat nå.. Jeg skal prøve å gjøre meg mest mulig ferdig med ting før de kommer, for jeg vil så klart utnytte tiden mens de er her! Foreløpig skal vi spise indisk på favorittrestauranten min, gå i den botaniske hage, dra på Storo-senteret og generelt se oss rundt i Oslo. Det blir veldig fint! 

 

2 kommentarer
    1. Jeg bare digget den filmen! Ser utrolig kjekt ut. Fin oppsummering! Kjemner til den følelsen, når du bare ser pengene flyr avgårde.. ;-/ Digger foresten headeren din! Kjempe flott bilde av deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg