En bra dag

 

 

♥ Jeg snakket for første gang om noe personlig i gruppeterapien, det var ekstremt skummelt. Men jeg klarte det likevel, og det er et steg i riktig retning! Selv om pulsen var skyhøy, hendene var klamme, og jeg både var svimmel og fikk “tunnel vision”, så føler jeg ikke selv at jeg sa noe veldig galt eller gjorde noe feil. Det er en god følelse! Jeg hadde skikkelig adrenalinkick og hjertebank opptil en time etter, så det sier vel litt om den sosiale angsten. Dette var det femte møtet, så det tok sin tid før jeg turte å si noe i gruppa! Det er nå syv møter igjen, så er den gruppa ferdig. Shit, så fort det går! Jeg føler ihvertfall at terapien hjelper meg mye bedre enn å “bare gå til psykolog” slik jeg gjorde før. 

♥ I faget Produkt- og prisstrategi har vi nå fått utlevert en hjemmeeksamen jeg syntes er ganske interessant. Den handler om å komme opp med et juleprodukt/en juleversjon av Smørbukk. Jeg har idèmyldret for meg selv, fått skikkelig julestemning og vært on fire med ideene! Gleder meg til å møte eksamensgruppa i morgen for å komme i gang, selv om vi kun har to knappe uker på å få veldig mye arbeid unnagjort. 

♥ Jeg og M har vært på trening. Det kjipe er at jeg strakk lårmuskelen skikkelig og nå har ganske vondt, men det positive er vel at jeg fikk litt trening iallefall! Jeg må huske å ikke pushe meg selv for hardt under oppvarmingsøvelsene fra nå av, det er som regel da slikt skjer med meg.. 

♥ Om bare en liten stund skal jeg ta bussen ned til Oslo S for å møte mamma og lillesøster. De skal være i Oslo fram til søndag, og jeg gleder meg sååå mye! 

 

 

Jeg håper dere alle også har hatt en bra dag, og får en fin kveld videre! Jeg for min del skal kose meg kjempemasse. Først ta i mot fammen på sentralstasjonen, og deretter skal vi spise pizza fra Dominos til kvelds, perfekt! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg