Long hair don’t care

 

I går kommenterte Mathias at håret mitt har blitt så langt, og spurte om han skulle ta bilde for meg. Det sa jeg så klart ja til, og ble nesten litt overrasket selv! Håret vokser og vokser, til tross for at jeg jevnlig farger etterveksten, og av og til lengdene også. 

 

Nå når det meg faktisk helt ned til magen! Det var egentlig det som var målet, men jeg vil så klart ha det enda litt lengre før jeg sier meg fornøyd. Jeg er så glad jeg ikke har gitt etter de gangene det har fristet å klippe meg nakkekort igjen!

 

Nå har jeg rødt, langt hår, noe jeg alltid har ønsket meg! Det forblir nok slik en stund. Helt til jeg ikke gidder å farge det mer da, haha.. Jeg skal iallefall ha det rødt i jula, for jeg har nemlig kjøpt en grønn velourkjole jeg har store planer om å bruke! Det gleder jeg meg til. Jeg syntes rødt og grønt passer så fint sammen, og jeg kommer til å føle meg som en havfrue, DET er goals! 

Hvis det er av interesse, kan jeg senere skrive et innlegg om hvordan jeg steller med håret mitt, og hva jeg (mest sannsynlig) har gjort for at det har vokst så mye den siste tiden! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg