Birthdays

 

I dag har både mamma, tantebarnet mitt og farmoren til tantebarnet mitt bursdag! Tenk så gøy, at alle tre har bursdag på samme dag. I dag er det 7 år siden tantebarnet mitt kom til verden, og han er en utrolig snill og koselig gutt! Mamma fyller også år i dag, og jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne feiret dagen sammen med dem i Harstad. Jeg håper de koser seg masse likevel, og heldigvis ser jeg dem jo igjen til jul! Det er faktisk to måneder til nøyaktig. Uansett, gratulerer så mye med dagen til dere, og dere fortjener en perfekt feiring! 

 

Dette bildet av meg og mamma ble tatt for akkurat en uke siden da hun og lillesøster var i Oslo. Her var vi på Frognerseteren, og det var superkoselig ♥ 

 

Meg og søte Eliah fra sommerferien ♥ 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg