Drittenner for real

 

Ja, det var som jeg forventet med de j*vla tennene! På søndag dro jeg til tannlegevakt fordi jeg hadde så grusom tannpine, og jeg måtte så klart rotfylle. Jeg må tilbake en eller to ganger til for å fullføre behandlingen, og jeg er nå 8000 kroner fattigere, så ekstrastipendet var det bare å vinke hadet til. Jeg hadde IKKE forventet at det skulle være så dyrt, men det har visst også noe med helgetillegg å gjøre. Angrer litt på at jeg ikke bare bet tenna sammen og ventet til mandag slik at jeg kunne dratt til min SIO-tannlege og fått det hele mye billigere. Jaja, man er jo alltid etterpåklok! 

Det verste er vel at jeg må vente til torsdag før jeg skal tilbake for å fortsette rotfyllingen, for det er en stor utfordring å spise, og det gjør liksom litt vondt hele tiden. Jeg har veldig mye skolearbeid å gjøre midt oppi alt dette. Gi meg styrke!! Kunne ikke tannpina heller ventet til neste uke?! Jeg har så klart i tillegg blitt forkjølet, det passet jo kjempebra..

 

Beklager for et veldig fælt bilde, men det hvite på jekselen nede er den midlertidige fyllingen i tanna jeg holder på å rotfylle. Det måtte selvsagt være den nest bakerste, så jeg brekker meg som aldri før når det tas røntgenbilder etterhvert under behandlingen.

Og se da, ettersom jeg var veldig bedøvd etter første rotfylling-session har jeg bitt meg i tunga uten å ha merket det selv. Men det skal sies at det merkes nå da.. Det er jo bare problemer med den kjeften min! Egentlig hadde jeg tannlegetime denne torsdagen for å bore et lite hull, men den timen ble utsatt. Det føles med andre ord som at jeg aldri blir ferdig med de hersens tennene! 

 

Det blir lite blogging fra meg fremover, annet enn klaging av disse tennene så klart. Neida, jeg skal prøve å la være! Forhåpentligvis roer det seg etter neste uke. Da skal jeg bore det lille hullet, og da mååå jo denne rotfyllinga i det minste være over! Dessuten leverer jeg inn den siste hjemmeeksamenen på onsdag i neste uke, så fra da av trenger jeg kun å konsentrere meg om pensum og pugging til de siste eksamenene. Det skal virkelig bli godt! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg