Semesterets første karakter

 

Fy fader for en bra start på karakterlista for dette semesteret! Vi har fått tilbake karakteren på gruppeeksamenen vi leverte inn i faget Forbrukersosiologi for noen uker tilbake. Vi fikk A! Jeg kunne nesten ikke tro det da jeg så det, og jeg grudde meg til å sjekke karakteren fordi jeg ikke hadde peiling på om det hadde gått bra eller dårlig. Jeg tror det som er viktig å huske på er å ha evne til å oppdage feil man gjør underveis, påpeke dem og hvorfor det er feil, hva man kunne gjort bedre osv. Det var vi nemlig flinke på i denne besvarelsen! Den handlet om en kontekstanalyse om et valgfritt produkt, der vi valgte avskårne roser. 

Jeg er superglad og stolt over gruppa! Noe av det som virkelig er gøy med å studere, er når det viser seg at hardt arbeid ikke er forgjeves. Hvem skulle trodd at jeg hadde det i meg?! Det er så ufattelig stor kontrast fra tidligere i livet. Jeg måtte faktisk lese gjennom besvarelsen vår (på 24 sider, hehe….) etter at vi fikk karakteren, og den var jo faktisk ganske bra! Jeg tenkte overhodet ikke det samme da vi leverte, og hadde en følelse av at den var litt sånn midt på treet. Kanskje jeg skal feire dette med å kjøpe roser til uka? 

 

 

I kveld skal jeg og M spise livretten vår; enchiladas of course, også skal vi se på Skal vi danse. Syntes jeg fortjener det litt akkurat nå! Faktisk har det snødd litt i Oslo i dag, og da er jeg lykkelig. Jeg får så sykt julestemning, og har cravet kakao i flere dager. Kjenner jeg meg selv rett, gir jeg snart etter og drar på butikken for å kjøpe julebrus. For tidlig kanskje? Niks! Jeg ELSKER julebrus. Forsåvidt elsker jeg nesten alt som har med julen å gjøre, og jeg gleder meg som en unge til desember. Jeg er snart ferdig med hjemmeeksamenen i bedriftsøkonomi, og etter at den er levert inn, er det kun skoleeksamenene å fokusere på! Og vipps, så er jeg i Harstad for å feire jul. La dagene gå fort! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg