Uken som gikk

 

Ukas høydepunkt: Å innse mot slutten av uken at det begynner å roe seg litt nå, er høydepunktet med uka. Snart leverer jeg inn hjemmeeksamenen i bedriftsøkonomi, og etter det blir det rolig lesing til skoleeksamenene. Det føles veldig herlig at jeg ikke trenger å stresse med noe som helst, særlig når jeg begynner lesingen såpass god tid i forveien! Det er utrolig lurt å gjøre det sånn, for det verste man gjør er å ta et skikkelig skippertak et par dager før eksamen, og å stresse seg ihjel for å klare å få inn nok pensum og teorier i topplokket. Det fungerer i alle fall svært dårlig på meg, og stress er det verste jeg vet! Jeg elsker jo orden og sånt, og det får jeg framover ♥

 

Ukas innkjøp: Jeg trengte ei ny joggebukse/sløvebukse, og det fant jeg på Bik Bok! Den er lysegrå, veldig behagelig og sitter fint på. Den vil så klart bli brukt mest hjemme, men det er ingen problem å bruke den utenfor dørene heller. 

 

 

Ukas opptur: Dette er så klart toppkarakteren vi fikk på gruppeeksamenen! Det føles SYKT bra at semesterets første karakter er A, det er en skikkelig god start. 

 

Ukas nedtur: Både at jeg har vært forkjølet, og selvfølgelig også at jeg har slitt med tanna jeg holder på å rotfylle. Nå er heldigvis smertene i tanna borte, og jeg kjenner ingenting annet enn ømhet og sårhet, men det er jo helt normalt! Jeg ser ufattelig mye frem til å bli helt ferdig med rotfyllingen hos tannlegen i morgen. Men det skal sies at det ikke har vært så populært med tannpine og forkjølelse på samme tid! 

 

Ukas anbefaling: Har dere smakt den veganske Ben & Jerry’s-isen som heter Peanut butter and cookies? Nei? Gjør det nå! Jeg kunne aldri ha gjettet at den ikke inneholder kumelk, og det er så klart veldig positivt. Jeg tåler ikke melk så bra, så for meg er det helt topp å ha funnet en melkefri is som smaker så utrolig godt! Det passer perfekt om du er ømfintlig mot melk, vil spise mer plantebasert eller bare vil ha en skikkelig god is. 

 

 

Denne uka har vært sånn midt på treet, men forhåpentligvis blir det litt lettere framover. Først må jeg bare bli ferdig med rotfyllingen, å bore i ei annen tann, ta siste dose av HPV-vaksinen, og å komme i gang med pugging og få en rutine der! Nå har heldigvis stresset med hjemmeeksamenene senket seg, og det er jeg supertakknemlig for. Forhåpentligvis blir neste uke litt bedre! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg