De beste seriene jeg har sett

 

Nå har jeg sett et par serier opp gjennom årene, og jeg er klar til å gi dere mine soleklare favoritter! Jeg liker i all hovedsak serier bedre en filmer, for det er så mye mer detaljer og handling, og man blir kjent med karakterene på en annen måte enn i filmer. Men, jeg sier ikke nei til en god film heller! Jeg eeelsker jo for eksempel Harry Potter-filmene, og mange flere. Uansett! Her er mine favorittserier:

 

Stranger Things. Fy fader, jeg har ikke ord! Dette er den beste serien jeg har sett, jeg og Mathias binge-watchet hver sesong på under et døgn fordi det var så spennende. Jeg klarer ikke å vente til vi skal se alt om igjen før tredje sesong kommer! Rating på IMDB: 8,9

 

Bildet er hentet fra IMDB.com. Det er ikke en animasjonsserie altså, haha.. 

 

 

The Office. Dette er den kleineste og morsomste serien jeg har vært borti, og jeg elsker den! Jeg ler under HVER eneste episode, og denne serien får virkelig humøret mitt til å stige. Rating på IMDB: 8,8

 

Bildet er hentet fra IMDB.com

 

 

RuPaul’s Drag Race. Dette er en konkurranse-serie med drag queens der det kåres en vinner i slutten av hver sesong. Den er koselig, morsom og har skikkelig attitude! Drag er virkelig en egen kultur, and I’m lovin’ it. Rating på IMDB: 8,3

 

Bildet er hentet fra IMDB.com

 

 

Breaking Bad. Denne serien var virkelig noe å følge med på! Den er intens, spennende, og den psykologiske forandringen i karakterene i løpet av serien er interessant å observere. Den handler om en kjemilærer som får vite at han har kreft. Med sin bakgrunn med naturfag og kjemi, slår han seg sammen med en tidligere elev som er drug dealer, og de produserer og selger metamfetamin sammen for å forsørge familien hans. Rating på IMDB: 9,5 

 

Bildet er hentet IMDB.com

 

Hvilke serier er DINE favoritter? Jeg trenger flere “to-watch-serier”! 

 

2 kommentarer
    1. Enig i valgene dine 🙂 og noen anbefalinger: Brooklyn nine nine, Dirk Gently’s holistic detective agency, the good place, bojack horseman og misfits~

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg