Bursdagsfeiring

 

Jeg feiret bursdagen min helga som var, og det var supergøy! Vi hadde vors hjemme i vår (lille) leilighet, og dro senere ut på byen. Det var så klart gøyest på vorset, det er veldig typisk. Det er iallefall VELDIG lenge siden jeg har ledd så hardt som jeg gjorde under feiringa! 

 

 

Det er nå bare to dager til den første skoleeksamenen i faget produkt- og prisstrategi, og jeg er som vanlig litt stressa, men utrolig nok mye roligere enn tidligere eksamensperioder. Det blir nok ti ganger verre før eksamen i metode og bedriftsøkonomi skal dere se! Ellers har jeg veldig lyst til å få kjøpt julegaver før jeg blakker meg selv helt på andre ting, men jeg finner rett og slett ikke tid til å gjøre det. Uansett, nå skal jeg gå en tur til matbutikken for å kjøpe klementiner og lunsj til morgendagen, det er hektiske dager for tiden! Terapi, forelesninger og masse øving, det er hva det går i. Gleder meg veldig til det er over. Før den tid må jeg bare dryle på og gjøre det beste ut av det! Har jeg klart det tidligere, klarer jeg det igjen. 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg