Gullmedalje i prokrastinering

 

Det syntes jeg altså at jeg fortjener. Gullmedalje i prokrastinering! På tirsdag skal vi ha eksamen i faget Kvantitativ metode, og jeg føler seriøst ikke at jeg har gjort en dritt denne helga, bortsett fra å nettopp titte litt i boka, ikke skjønne bæra, google litt, bli sint på meg selv, også prokrastinere. Alt blir morsommere enn å øve, og da mener jeg ALT! Plutselig er jeg her på bloggen, og i det neste øyeblikket rydder jeg i klesskapet, spiser, eller “tilfeldigvis” ser tre episoder av The Good Doctor på rad, eller kanskje spiller jeg Ludo over Facebook med lillesøsteren min. 

Jeg kan ærlig talt meddele at dette er den verste eksamenen jeg noen gang har øvet til. Det er faktisk helt umulig for min del, og jeg skjønner ikke de her kompliserte analyseteknikkene, der man må kunne formler, vite hva betaene er osv. Jeg skjønner ikke engang hva jeg ikke skjønner, og det er bare to dager til eksamen!!! Denne gangen sikter jeg ihvertfall ikke høyt, og jeg er faktisk fornøyd om jeg får en E eller en D, så lenge jeg slipper å ta den opp til nyåret! Det kjipe er vel at dette faget skal brukes når bacheloroppgaven skal skrives, så jeg er jo ikke helt ferdig med det etter tirsdag, dessverre. 

 

Min fine, nye tekopp jeg fikk i bursdagsgave! Innholdet er så klart jordbær-te ♥ Forresten så ELSKER jeg at jeg valgte å kjøpe gullbestikk, selv om M syntes det er litt for “flashy” som han sier, haha. I love it! 

 

Her har dere meg i KJENT stil. Jeg har seriøst gått i joggebukse, morgenkåpe og tøfler hele helga. 

 

Ønsk meg lykke til med eksamenen på tirsdag da, det trenger jeg virkelig! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg