Jul i vinterland

 

Etter øving til morgendagens eksamen sammen med noen venner fra klassen, dro vi innom julemarkedet Jul i vinterland ved Spikersuppa. Det var kjempekoselig der, og vi spiste churros mens vi tittet litt rundt. Jeg skulle ønske digitalkameraet mitt var oppe og gikk, da kunne jeg hatt det meg med overalt, sånn som i dette tilfellet! Mobilbilder får duge denne gangen da. 

 

 

Sander, Nora og Ida ♥

 

Jeg elsker dette bildet av meg og Ida! 

 

I morgen er det “endelig” eksamen, og jeg føler meg sånn høvelig klarere enn jeg gjorde i går iallefall, og det er et godt tegn! Jeg sikter ikke til toppen denne gangen, men heldigvis ikke bunnen heller, haha. I kveld skal jeg øve bittelitt til før jeg sier meg ferdig! Etter i morgen er det rett på øvinga til bedriftsøkonomi-eksamen som er i neste uke. Det blir veldig tøft, og det er et fag jeg har slitt ganske mye med. Jeg gruer meg allerede til nervøsiteten natten før den eksamenen der! Men så skal det sies at jeg gleder meg ufattelig mye til det er over også, det får veie høyere enn nervøsiteten for nå. 

Forresten ser jeg og Mathias serien Dogs på Netflix, og ord kan ikke beskrive hvor lyst jeg har på en hund! Jeg gleder meg så mye til det er mulig å få til, men det blir dessverre enda noen år til. Det er litt dumt å ha en hund når vi reiser hjem til Harstad med fly minst to ganger i året, hunden måtte jo enten ha fått pass eller blitt med oss dit. Nei, det å få hund er jo litt som å få et litt “enklere” barn, og ting bør da også være ganske stabilt i heimen. 

Det er utrolig herlig å tenke at etter i morgen er det bare en skoleeksamen til, deretter operasjon, så en hjemmeeksamen, og til slutt hjem til jul! Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig mye til å komme meg hjem i noen uker, særlig i jula. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg