Den beste tiden i året

 

Jeg har en god følelse i kroppen, for det er endelig desember!! Tenk at det allerede er et år siden jeg hadde panikkangst hver eneste dag på grunn av eksamenene, og jeg gledet meg som en unge til å endelig dra hjem til Harstad etter et fælt semester der jeg ikke trivdes særlig godt i Oslo. Nå er vi her igjen, uten de ekstreme følelsene heldigvis. Jeg gleder meg ikke akkurat til eksamenen i bedriftsøkonomi i neste uke, men jeg vet at jeg bare må komme meg gjennom det. 

 

Dette var meg etter jeg kom hjem fra en shoppingrunde sammen med Anja på fredag. SLITEN. Jeg fikk unnagjort en god del kjøp av ting jeg trengte. Som for eksempel to pynteputer, et putetrekk til en annen pute, impregnering til sko, rød hårfarge, håndkrem, truser, konvolutter, og en aldri så liten mummikopp (den var kanskje ikke nødvendig, men den kommer til å bli brukt like mye som mine andre kopper ♥)! 

Det føltes DIGG å skrape andre luke i Flax-julekalenderen i dag, og det blir spennende å se om jeg vinner noe i år. I kveld skal jeg drikke kakao, høre på julemusikk, jobbe med oppgaver i bedriftsøkonomi (skulle gjerne vært foruten), og lage julesider i Bullet Journalen! Julen er den beste tiden av året, for det er så koselig med juleaktivitetene og hele stemninga 🎅 Jeg gleder meg til å vise dere den søte julepynt-grisen min! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg