5 year anniversary

 

I dag feirer jeg og Mathias at vi ble kjærester for nøyaktig fem år siden! Det er nesten sånn at vi ikke lengre holder oversikt, og jeg tar ofte meg selv i å si “ettårsdagen vår” eller “fireårsdagen vår”. Jeg regner med dette blir enda verre med årene altså!

Det er absolutt ingen vidunderingrediens til hvordan vi “holder ut” med hverandre, for det faller oss bare naturlig uten at vi ofrer særlig mange tanker til det. Ekte kjærlighet, eller hva? Jeg skal selvfølgelig ikke legge skjul på at jeg blir litt stolt når jeg får spørsmål om hvor lenge vi har vært sammen, og jeg svarer “fem år” som om det ikke var en stor sak i det hele tatt. Det er jo ikke akkurat en stor sak heller, men ettersom vi er så unge vil jeg tørre å påstå at flertallet på vår alder ikke har hatt så lange forhold? Eller tar jeg helt feil? Mange pleier iallefall å bli litt sjokkert over svaret jeg gir, hehe.

 

 

Jeg hadde uten tvil funnet et bedre bilde om jeg hadde hatt den eksterne harddisken min til stede, men dette får duge for nå! Dette bildet ble tatt for ca. to år siden, like før vi skulle flytte fra Harstad til Oslo. Her hadde vi liten avslutningskveld sammen med to gode venner av oss! Og ja, Mathias holder et sverd..

 

Jeg føler meg så hjemme og trygg sammen med M, og han er uten tvil min klippe. Det går virkelig ikke en dag der jeg ikke ler når jeg er sammen med han! Jeg kunne ikke ha vært mer takknemlig for at nettopp han er min kjæreste og samboer.

Dagen har hittil blitt feiret med en lunsj på Egon, og nå venter vi på en kompis som skal være sammen med oss i kveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg