Allergi-nytt

 

Som jeg nevnte i gårdagens blogginnlegg, skulle jeg i dag tidlig til legen for å ta nye blodprøver for å utelukke andre allergier enn timotei (gress) ettersom jeg føler at jeg går rundt med influensa og forkjølelse hele sesongen. Det har ikke hjulpet å ta hverken øyedråper, nesespray eller allergimedisin. Ingen prøver ble tatt i dag ettersom det er sånn at det er mest synlig rett etter allergisesongen, så vi får vente til da. Uansett! Det jeg nå skal gjøre er å gjennomgå en vaksine i tablettform hver eneste dag i 3 år. Og jeg som virkelig trodde jeg slapp unna da jeg skulle ha hormonspiral i stedet for minipiller, haha…

 

 

Jeg skal tilbake til legen i neste uke for å ta den første tabletten, noe som må gjøres under tilsyn av helsepersonell i tilfelle man får noen reaksjoner. For å si det sånn så gleder jeg meg til de tre årene er omme! Men altså, hvis dette kan bidra til at jeg ikke føler meg konstant dritt i 4 av 12 måneder i året så er det jo verdt det. Jeg vet også at dette ikke er garantert å virke, så det hadde vært utrolig bortkasta om det ikke gjorde det. Men man vet jo ikke før man har prøvd, og jeg vil iallefall gi det en sjanse!

Nå i ettermiddag har jeg følt på skikkelig håpløshet fordi jeg ikke syntes at det går noe bra med filminga til eksamen. Jeg angrer på at jeg har valgt meg selv som hovedkarakter, og jeg føler ikke at jeg mestrer dette med vlogging i det hele tatt. Selv syntes jeg at jeg er flinkere til å filme at andre gjør eller sier noe, enn å smekke i hop noen innstillinger og kameraet på et stativ i håp om at det blir bra. Jeg vil uansett fortsette å prøve, og jeg har jo en ganske god plan. I går prøvde jeg både å filme en timelapse av solnedgang, og en videoblogg av meg selv, men ingen av delene ble vellykket. Jeg vet iallefall nå hva jeg IKKE skal gjøre neste gang jeg prøver.. Om dette nå skulle gå til helvette, får jeg rett og slett bønnfalle noen fra klassen om jeg kan filme dem i stedet for, hehe!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg