Anger management

 

Dagen har jeg brukt på å klippe en video til arbeidskravet, gruppeterapi, klippe enda mer, bli sint fordi jeg ikke får det til slik jeg vil, løpe på tredemølla for å få ut frustrasjonen, en refreshing dusj og nååå pizza.

Så ja, jeg har vært sint i kveld. Jeg har en tendens til å gi opp svært lett om jeg plages med noe, og det gjelder SPESIELT bruksanvisninger og montering, haha.. Uansett er det ikke en særlig grei egenskap å ha, for det er jo kjipt å ikke ha nok stå-på-vilje til å fortsette når man møter den minste lille motgang. På en annen side er det lett å bli for opphengt i noe, og da er det like greit å bare legge det fra seg midlertidig, for så å komme tilbake sterkere, og med nye perspektiver og tanker. Mens jeg løp på mølla innså jeg at klippene ikke trenger å være så skarpe og harde om jeg bare legger til litt bakgrunnsmusikk, flere klippebilder, trikser litt med lyd og slikt.

 

 

Underveis har jeg kommet på flere klippebilder jeg ønsker å ha i videoen, så det skal jeg blant annet bruke tid på å få filmet i morgen. I tillegg til å redigere videre så klart! Det meste ordner seg altså, og jeg ser så utrolig mye fram til miniferien til my beloved hometown Harstad i neste uke ❤️

 

2 kommentarer
    1. Jeg hater egentlig å kommentere på et bilde når bloggeren har skrevet tekst, men nå er jeg så sent ute med å lese dette innlegget uansett at fuck it: det var et utrolig fint bilde av deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg