Currently in:

 

Hei fra Spania! Eller rettere sagt; Ciudad Quesada, en liten by utenfor Alicante. Jeg ankom i 16-tiden på søndag, og har nå tilbragt to netter her sammen med besteforeldrene mine.

Det har seg sånn at jeg er nødt til å reise hjem på torsdag, og jeg skulle egentlig være her til søndag. Grunnen til den tidlige avreisen er at det plutselig oppstod ekstra arbeidsoppgaver til eksamen, og jeg har ikke sjanse til å få det ferdig uten pensum som ligger hjemme. I tillegg har Premiere (programmet jeg redigerer filmene i) gått helt amok. Videofilene er i følge den ikke tilgjengelig selv om de er det, og det er umulig å få eksportert videoen. Det er ufattelig frustrerende etter så mange timer med arbeid! Dette skjedde også til tross for at jeg sikkerhetskopierte prosjektet, eksporterte en versjon bare i tilfelle det skulle gå til helvette, noe det faktisk har gjort. Problemet er at denne backup-videoen jeg har tilgjengelig har mange dårlige klipp som er nødt til å fikses på eller byttes ut, så den duger ikke egentlig.

 

 

Foreløpig har jeg tatt det mye med ro, og jobbet med eksamen på kveldene ettersom jeg er oppe litt lengre enn de to andre i huset, hehe. Ellers har jeg kjøpt en jumpsuit på Bershka (jeg ELSKER jumpsuits), hårfarge fordi det er mye billigere på matbutikkene her, og Kinder Bueno. I dag har vi trasket en tur ved ei nydelig strand og spist lunsj ved strandpromenaden. Vi har vært innom en gigantisk kinesisk butikk, og der har jeg kjøpt to varianter av Fanta, en kjøleskapmagnet og litt diverse greier. I kveld har vi grillet, og det var kjempegod mat!

Været er forresten greit, men bikinien blir nok ikke tatt i bruk i løpet av denne lille ferien med mindre temperaturen på magisk vis passerer 24 grader, eller noe sånt. Tidligere i dag hadde jeg på meg sommerkjole, men noe farge har jeg ikke fått. Det fikk jeg forsåvidt heller ikke i fjor sommer da vi hadde en aldri så liten hetebølge i Oslo, så det er ikke mye håp for denne bleikfisen!

Ellers ble jeg så forbanna da jeg ikke fikk til med videoen etter flere timer med arbeid, at jeg jogget meg en liten tur i nærområdet. Nå skal jeg jobbe litt til før jeg tar kvelden. I morgen blir da altså siste dag her i Spania, så den skal nytes!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg