De fineste plakatene

Reklame | Poster Store

 

Jeg har i det siste fått en større interesse for interiør, og sitter blant annet på Pinterest for å lete etter inspirasjon flere ganger i uken. Drømmen min er jo å eie min egen bolig som jeg kan gjøre akkurat det jeg vil med! Som dere vet, bor jeg i en knøttliten studentbolig i Oslo, og får derfor ikke pusse opp, male eller gjøre nøyaktig det jeg ønsker. Det har en stund vært ganske tomt og kjedelig på veggene våre, men den tid er forbi! Jeg har nemlig bestilt hjem noen sykt fine plakater fra Poster Store, i akkurat min og Mathias sin stil.

Herregud, jeg hadde så lyst til å gå amok og bestille alle jeg syntes var fine, men det kunne jeg jo naturligvis ikke gjøre.. Jeg satt i timevis for å eliminere alle de sikkert hundre valgene, for så å sitte igjen med noen jeg syntes både matcher og som er spesielle for meg og Mathias. Jeg har i tillegg bestilt noen i gave til venner som også befinner seg i Oslo!

SE så fine de er 😍😍

 

Venstre HER. Midterste HER. Høyre HER. Monsteraplanten tror jeg vil passe fint i gangen, mens Luna plasseres over sengen vår. Hogwarts Express-plakaten skal selvfølgelig bli plassert ved siden av plakaten vi fra før har av Marauders Map! Er man Harry Potter-nørd, så er man.

 

Venstre HER. Høyre HER. Disse to skal vi henge ved siden av hverandre i samme størrelse over skrivepulten vår! Mathias liker bjørner veldig godt. Jeg liker skog og tåke, så da passer disse veldig greit sammen.

 

Altså, wiii!! Jeg gleder meg så utrolig mye til plakatene ankommer, og da har jeg virkelig noe å se frem til når det bærer avsted til Oslo igjen om bare to dager. Det passer jo perfekt å gå inn i det nye året med noe nytt og oppfriskende i boligen, til og med uten at det tar noe ekstra plass!

Aner dere hvor mye jeg ser fram til å etterhvert flytte i min helt egen bolig der jeg kan ha forskjellige stiler i hvert rom? Da skal jeg gå amok på Poster Store, hehe. Mens jeg scrollet gjennom alle plakatene tenke jeg flere ganger “DEN skal jeg ha på et fremtidig bad, soverom, kjøkken etc.”. Jeg får nøye meg med den plassen jeg har å utnytte i dag, og jeg skal selvfølgelig vise dere hvordan resultatet blir!

 

Jeg kan gledelig meddele at jeg får dele ut en rabattkode til dere heldige leserne mine! Dere får 30% rabatt på alle plakater i nettbutikken (utenom Selection-plakater) ved å bruke koden “mairho30“. Trykk HER for å se det store utvalget av plakater.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg